3,5

Igårkväll gick jag och Simon ut och åt på en restaurang och av en händelse tittade jag på mobilen och såg att det var vår 3,5 års dag. Inget vi egentligen brukar fira, men vi kan ju låtsas att det var därför vi gick ut och åt. Vi kan även låtsas att det var av den anledningen jag fick den vackra rosen, när det egentligen var pga en rosförsäljare som säkerligen tröttnat på att sälja rosor.

Efter middagen åkte vi ut till Zinkensdamm där Simons föräldrar tagit in på hotell. Vi tog en promenad i Tantolunden och satt oss sen i hotellbaren och tog varsitt glas vin/öl. Mysig och lugn kväll helt enkelt.

 

Nu ska jag bege mig in mot stan och fixa lite ärenden, sen kanske käka lunch med kusin Emanuel.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken trevlig kväll det låter som :)



Grattis till 3,5... som en öl! :D



Puss

2011-06-03 @ 17:18:44
URL: http://piapepp.wordpress.com
Postat av: Pia

Du och Simon är som en folköl.



Jag och Matte är som ett moget rödvin :D

2011-06-03 @ 17:19:12
URL: http://piapepp.wordpress.com
Postat av: mamma

Grattis till 3,5!

2011-06-03 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0