Nästa stopp: Gärdet!

Det har nu löst sig med boende för oss, om än det blev mycket mindre, dyrare och extremt mycket bökigare... Och dessutom bara för tre månader. Men nu har vi iallafall nåt över sommaren, så får vi se vad vi kan hitta till hösten. Är otroligt tacksam till alla som hjälpt och stöttat! Det har varit en minst sagt körig och kaosartad vecka.
Den här veckan har vi fått låna Petters lägenhet, men från och med måndag hittar ni oss på Gärdet!

I helgen får vi besök av Simons föräldrar. Vi fick nämligen en resa till Tallin utav dom i julklapp, så på lördag beger vi oss av alla fyra. Ska bli skönt att få komma iväg och få koppla av lite.

Igår fick jag också lite avkoppling. Var och klippte mig och fick mig lite ljusa sommarslingor.



Lite svårt att se kanske, men jag känner mig nöjd och det är väl kanske huvudsaken.

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu blev jag riktigt SUR! Jag har skrivit och kommenterat och det bara SKET sej!

2011-06-02 @ 21:47:11
Postat av: Mamma

JÄttejätte-snygg hårfärg. Passar dej. Och jag kräks på internet just nu. Har kommenterat 2 ggr, och näe, det finns inte.

2011-06-02 @ 21:51:38
Postat av: jessica

Nej, nu känner jag mig gammal när kortet är från 07 haha!

2011-06-03 @ 00:13:17
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Pia

Himla skönt att ni har fixat boende iaf!

Hoppas ni ska trivas bra där. Som sagt - himla fint kring Gärdet!



Fint hår också!

Puss

2011-06-03 @ 00:20:03
URL: http://piapepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0