Lördagsfunderingar



Undrar vad som försiggår i grannhuset. Jag skulle bli otroligt höjdrädd om det var jag som satt i den där korgen, inget för min höjdskräck direkt. Det är mååånga våningar upp.
När jag blir pensionär ska jag roa mig med att hålla koll på vad grannarna gör. Jag kanske blir en sån som sitter och stirrar ut genom fönstret och undrar varför inte Anderssons i huset bredvid har klippt gräset på flera veckor.



Har precis avnjutit en god fruktsmoothie och en smarrig macka. Nu väntar jag på att gå ner till tvättsugan och hänga upp tvätten, efter det blir det en promenad i det ljuvliga vädret. Egentligen kanske jag inte borde för jag känner mig inte frisk, men jag kan bara inte sitta inne längre. Igår snöade det förskräckligt så det gäller att passa på när det är sol och plusgrader. Man vet aldrig när vädret vänder.

Vad gör mina läsare i helgen?

Kommentarer
Postat av: Simme

Jag ska ju bli en surgubbe, så då får du väl speja på grannarna så får jag gnälla :)

2011-03-19 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0