Så var det helg igen

Går lite trögt med bloggandet. Drömmer mig fortfarande tillbaka till varmare breddgrader. Denna snö och kyla gör mig deprimerad. Men nu när solen börjar värma och man finner ett hopp om våren, så känns allt lite lättare.

Kan bara säga som så att förra helgen var toppen. Bio i fredags med Ronita. Vi såg Black Swan. Scary scary scary! Vid ett tillfälle skrek jag till så högt att det blev dominoeffekt så att raderna framför och bakom skrek till även dom.
I lördags gick jag ut och käkade på underbara Hoummus med mamma, pappa och Simon. Alltid lika gott!
På söndagen bjöd vi hem mamma o pappa på fika och så visade vi våra Malay/Thai-bilder. Mysigt när dom är och hälsar på.

Den här veckan har rullat på som vanligt med jobb, träning och dom vanliga vardagssysslorna. Och helt plötsligt var det helg igen. Ikväll ska vi gå ut och käka igen. Jag, Simon, Davve, Lina och Stefan. Denna gång på Greken på hörnet, även den restaurangen är något utöver det vanliga. Supergott ska det bli!
Imorgon är det mello som gäller. Och innan dess promenad med Sofia. Sen får jag se vad som händer resten av helgen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig fin inför middagen. Här får ni ta del av 2 härliga bilder.



Äntligen har snödropparna kommit fram. Oj så jag väntat. Definitivt ett vårtecken



Underbart när barnen lär sig skriva.

Översättning: "Stängt toaletten är sönder"

Sen skulle jag gärna vilja ha en personlig tränare. Skulle behöva en rejäl pepp och goda tips just nu. Synd bara att det ska vara så dyrt.


Kommentarer
Postat av: Pia

Hoho, snyggt skrivet. Oj, vad jag kämpade för att försöka läsa vad det stod. Men inte lätt!



Härligt med snödroppar. Ett tecken på att våren, och sedan sommaren, faktiskt är på väg!



Miss you, sis!

2011-03-11 @ 17:57:56
URL: http://piapepp.wordpress.com
Postat av: Emelie

härligt med en uppdatering! och härliga bilder! snödroppar är mer än vad vi ens kan önska oss. här har det snöat lapphandskar idag wiiiieee! (NOT) nu behöver vi VÅR!!

2011-03-11 @ 20:12:30
URL: http://emelieno.blogg.se/
Postat av: Ronita

Haha jag skulle oxå behöva en PT!!

2011-03-13 @ 10:46:27
URL: http://dancinprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0